Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Комп'ютерна графіка

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет „Львівська Політехніка” Кафедра БІТ  Розрахункова робота №2 З курсу: “Комп’ютерна графіка” Львів 2012 Мета роботи : Набути практичних навиків в складанні програм для побудови зображень на екрані комп’ютера. Завдання: Створити на екрані комп’ютера графічне вікно і сформувати в ньому рухоме зображення. Вікно розмістити в верхньому правому куті екрану. Навести межі вікна. Параметри рухомого зображення визначені в таблиці 3. Параметри зображення задані в пікселах. Варіант завдання визначає викладач. Графік і вікно з рухомим зображенням повинні бути присутні на екрані одночасно, причому вікно не має перекривати графік (рис.1).  Рис.1. Розташування графіка і рухомого зображення на екрані комп’ютера № варіанту Структура зображення Пояснення   2   Кулька радіусу r зі спицями котиться по видимому круговому контуру радіусу R за годинниковою стрілкою. Кольори кульки і контуру різні. Параметри : r=20, R=100  Короткі теоретичні відомості. В основі побудови зображень на екрані комп'ютера лежать операції переносу, масштабування (гомотетії) і повороту, а також їх композиції. Точку на ху-площині можна перенести в нове положення шляхом додавання до її координат констант переносу:  , . Для векторної форми , , ; , P’=P+T. Перенесення складного об'єкту виконується шляхом перенесення всіх його точок, – реперних точок: . Масштабування точки  передбачає домноження її координат на коефіцієнти масштабування:  , . При переході до векторної форми, де , можна записати , P’=P(S При повороті точки  на кут  відносно початку координат нові координати  визначаються так (проти годинникової стрілки, додатний поворот): , . В векторній формі, де , , P’=P(R При від'ємному повороті (за годинниковою стрілкою)  Розрахунок повороту в полярних координатах можна виразити так: ; , . На практиці наведені елементарні перетворення при побудові зображень на екрані поєднують. Для цього координати точки приводяться до однорідних координат. При цьому з’являється можливість всі перетворення реалізувати з допомогою множення матриць. Даний метод полягає в тому, що кожна точка в -мірному просторі є проекцією точки з -мірного простору. Так точка на площині  може бути проекцією точки з простору , де  може набувати будь-яких значень, крім . Для  координати є нормалізованими. Декартові координати точки  на площині враховуються як: . Надалі двомірні перетворення в площині екрану будемо розглядати як перетворення в однорідних нормалізованих координатах . Для перетворень в нормалізованих однорідних координатах розмірність матриць і векторів перетворень збільшується на 1. Перенесення. , ,  P’=P(T(Dx,Dy)  Масштабування.  P’=P(S(Sx,Sy) . Поворот.  P’=P(R(()  Код програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; // для работи з бібліотекою OpenGL using Tao.OpenGl; // для работи з бібліотекою FreeGLUT using Tao.FreeGlut; // для работи з елементом управління SimpleOpenGLControl using Tao.Platform.Windows; namespace rozrah1 { public partial class Form1 : Form { float Angle; float PI = (float)Math.PI; // разміри вікна double ScreenW, ScreenH, Screen; // відношення сторін вікна візуалізації private float devX; private float devY; // масив, котрий буде зберігати значення x,y точок графіка private float[,] GrapValuesArray; // кількість елементів в масиві private int elements_count = 0; // прапорець, що означає, що масив із значеннями координат графіка поки що не заповнений private bool not_calculate = true; // допоміжні змінні для побудови ліній від курсора миші до координатних осей float lineX, lineY; // поточні координати...
Антиботан аватар за замовчуванням

22.01.2013 12:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини